Generated image

Untuk keterangan lanjut,

Tuesday, August 11, 2009

Product terbaru : Car Champoo


Alhamdullillah,
Minggu lepas tanggal 7 August 2009, Saya telah berjaya menghasilkan CAR SHAMPOO, buat permulaan kuantiti yang dikeluarkan masih lagi terhad. Keadaan ini berlaku kerana untuk memonitor sebarang masaalah kualiti dan berbangkit (to monitor the performance of product).

Walau bagaimanapun product tersebut telah di pasarkan sekitar alor setar dan pokok sena.

Pelanggan sasaran bagi product kali ini adalah untuk pengusaha pengusaha car wash (kami mengeluarkan car shampoo dan juga polish dashboard) untuk membeli barangan keluaran muslim.

Buat waktu promosi, harga bagi 10 liter ialah rm 20 sahaja. (akan berubah apabila diberitahu kelak).

bagi car shampoo ini, saya memberikan khidmat untuk mana mana pengusaha car wash jika ingin memilih sendiri warna, bau dan tahap snow sabun. Ini bagi memberikan lebih keselasaan bagi pengguna product kami.

Seiring dengan waktu, Kami bercadang untuk membuka satu pusat jualan semua product product keluaran kami dan juga segala jenis material/chemical untuk membuat sabun/makanan/wangian dan kek di samping akan memberikan khidmat tunjuk ajar bagi sesiapa yang ingin menceburi di bidang perniagaan ini.

Cadangan pembukaan pusat jualan product syukur ini bukanlah di dalam waktu terdekat, walau bagaimanapun segala strategi plan sedang di rangka bagi melancarkan lagi wawasan kami. Di samping itu doa dari anda semua amatlah di harapkan, semoga allah merahmati anda...

Marilah kita bersama sama menjayakan kempen menjana ekonomi muslim ini,
Semoga cita cita kita untuk mengembalikan ekonomi ke pangkuan kita akan menjadi kenyataan.


Sekian,
Assalamualaikum warah matullahhiwabarakatuh.


Sukor Abdullah
Managing director,
Pencak tari enterprise
019 4735696

No comments:

Post a Comment