Generated image

Untuk keterangan lanjut,

Wednesday, January 6, 2010

update terbaru ideal slim

Assalamualaikum,




RM 70


Sekadar untuk update testimoni terkini dari pelanggan pelanggan dan juga agen produk kami mengenai produk melangsingkan badan ideal slim ini.

beberapa feedback diberikan melalui email phone dan juga perjumpaan, malah sekarang ini saja saya baru pulang dari appointment dengan agen jualan kami untuk urusan mengambil barang dan juga berkongsi pengalaman pengguna.

berikut beberapa feedback pelanggan.

kes 1,

seorang wanita yang mengalami masaalah kitaran haid telah mencuba, tujuan beliau untuk mencuba ialah bagi mengurangkan berat badan, alhamdulillah dengan sekali mencuba, lemak banyak keluar melalui patch dan kitaran haid nya menjadi normal.

sekarang beliau masih menggunakan ideal slim.

mohon maaf, diatas sebab sebab privasi, dan permintaan pelanggan, kami x dapat siarkan nama serta nombor telefonnya.

kes 2,

seorang wanita, setelah memakainya walau dengan sekali mencuba, lemak kurang keluar di patch tetapi beliau merasa untuk ke toilet untuk membuang air besar.

kes 3,

seorang wanita BMI nya lebih, memakai ideal slim ini di pusat, banyak lendiran lemak keluar. beliau amat berpuas hati dengan prestasi ideal slim .

kes4,

seorang jejaka, mengalami sedikit masaalah perut buncit, mencuba ideal slim. Banyak lendiran lemak keluar melalui patch, beliau juga senang buang air besar.setelah mencuba ideal slim, beliau merasakan badan sedikit ringan(merujuk kepada urat urat sendi, bukan berat badan). beliau juga merasakan seluar sedikit longgar (merujuk kepada sukatan tali pinggan yang dipakainya....)

ada lagi beberapa testimonial lain yang x dapat di kongsikan disini diatas sebab sebab privasi pengguna(depa x bagi masukkan dalam testimoni) dan sesetengahnya masih belum mendapat izin dari pengguna.

untuk makluman, kesemua testimoni diatas ialah merujuk kepada pengguna yang menggunakan ideal slim buat kali pertama(hanya mula memakainya sekali sahaja)

Ini menunjukkan betapa berkesannya ideal slim. Jadi kepada yang berminat untuk mencuba bolehlah menghubungi saya di nombor tertera atau boleh terus reply email ini.

terima kasih sekali lagi kerana sudi membaca email ini dan semoga kita berurusan suatu hari nanti.

semoga ekonomi muslim akan terus bersinar dan mendominasi dunia...amin...


regards,
Sukor Abdullah
0194735696

No comments:

Post a Comment