Generated image

Untuk keterangan lanjut,

Monday, November 8, 2010

Penghargaan kepada pelanggan produk keluaran syukur


Assalamualaikum,


Alhamdulillah, terima kasih diucapkan kepada semua para pelanggan yang selama ini memberikan sokongan terhadap produk keluaran syarikat kami khususnya dan produk muslim lain amnya....

diatas sokongan yang anda berikan telah memberikan ruang untuk kami memperkukuhkan pasaran di bumi tercinta ini. Alhamdulillah dilihat sekarang ini telah ramai usahawan muslim yang berjaya, terbaru dua orang rakan usahawan saya dalam proses untuk memasarkan produk makanan mereka ke asia tengah diatas kerjasama sebuah syarikat gergasi malaysia.ini menunjukkan bahawa masyarakat kita memang berkelayakan dan berdaya saing.

Marilah kita memecahkan benteng sumpahan kolot yang menyatakan usahawan muslim/melayu tidak mampu bersaing dengan peniaga asing. Bukalah peluang untuk kami memberikan khidmat kepada anda semua.... Jika dilihat dari sambutan pelanggan muslim juga amat memberangsangkan, semoga dengan kukuhnya syarikat muslim didalam bidang perniagaan terutamanya makanan dapat membantu menghindari pengguna muslim dari memakan sesuatu yang subhah dan tidak halal..apatah lagi makanan yang dihasilkan dengan cara pemprosesan yang kotor lagi menjijikkan.

untuk memberi lebih kesedaran mengenai proses kelulusan halal didalam menghasilkan produk, diatas kerjasama bersama kbiocorp, saya ingin menjemput semua pelanggan produk keluaran kami, rakan rakan usahawan dan juga pengguna muslim yang selama ini memberikan sokongan untuk mengikuti seminar berikut:

seminar: best halalpractises and operation
venue: SP In hotel
tarikh: 30 nov 2010
masa:8.30pg - 5ptg
yuran:RM 30
anjuran bersama:Kbiocorp sdn bhd.

sebarang pertanyaan dan pendaftaran boleh dibuat secara terus kepada :

Ahmad Shahril Muhammad
Asistant manager
hp-012-204 6208
office-04-4037777

semoga seminar ini akan dapat membantu tuan puan didalam mengendalikan proses pembuatan terutamanya makanan dengan lebih teratur dan terjamin kebersihannya, selain penerangan mengenai prosedur amalan production yang bersih, seminar ini juga akan memberikan penerangan mengenai betapa pentingnya kelulusan halal sesuatu product dan cara cara permohonannya.

sekian,

salam ukhwah dari saya....

marilah kita bersama membantu menjana ekonomi muslim....

pelembut pakaian syukur dishwasher thoharah air gamat syukur


regards,
Sukor Abdullah
pencaktari enterprise
0194735696
www.muslimsproduct.blogspot.com

1 comment:

  1. "Mengapa Perlu Bayar Lebih?"
    Bukankah Ada Cara Untuk Berjimat?
    Canggih, Mudah, Selamat Dan Berkesan .


    "Rahsia Penjimatan AIR Dengan Kaedah" Pengerudian Telaga Air Bawah Tanah (TUBEWELL) Canggih, Mudah, Sah, Selamat Dan Terbukti
    ( SILA KLIK SINI)



    Ketahuilah Rahsia Penjimatan Air Yang Berkesan.Murah.Mudah & Selamat. Ianya Sah Disisi Undang-Undang..Terbukti Berkesan Dijamin Selamat. Jaminan Wang Dikembalikan Jika Bermasalah.*3 Bulan Jika Anda Tidak Berpuas Hati Dengan PERKHIDMATAN Kami*


    MHH HIDRO ENGINEERING SERVICES (SA 0089643-X)
    No.19 -1 (1st Floor), Jalan Peniaga U1/34,Hicom Glenmarie, 40150 Shah Alam,Selangor Darul Ehsan, Malaysia
    HOT LINE 6(010)-436 4742 6(010)-4364743 * Sila tinggalkan sms jika talian sibuk @ tidak dapat dihubungi*



    Feel Free To Visit Our Web Site Addresswww.MHHHidro.com(**Kami Sahaja Mampu Menawarkan Pakar-Pakar Pengerudian Telaga Air Bawah Tanah Dan Beserta Jaminan Produk Selama 12 Bulan**)

    ReplyDelete