Generated image

Untuk keterangan lanjut,

Monday, June 22, 2009

dashboard polishing keluaran syukur


Alhamdullillah,
seiring dengan waktu, syarikat kami telah maju setapak lagi, sekarang saya berjaya mengeluarkan satu product baru keluaran syukur iaitu dashboard polishing.

walaubagaimanapun, secara sejujurnya, produk ini bukanlah 100% dikeluarkan oleh pencaktari Enterprise, ianya hasil usahasama dengan peniaga yang lain, pun begitu, kesitimewaan produk ini adalah ketahanan waxnya yang boleh menjadikan dashboard anda berkilat sekurang kurangnya selama 2 bulan.....bagi sesetengah kes, ianya boleh tahan sehingga 4 bulan...

ianya bukanlah satu janji janji palsu yang kami taburkan, tetapi adalah hasil maklum balas dari pengguna pengguna produk kami.

dengan bercirikan keistimewaan sebegini, bagi saya amatlah mudah untuk sesiapa yang ingin memasarkanya, cukuplah dengan sekali menyuruh rakan anda mengilatkan keretanya dengan menggunakan produk ini, dan ia pasti akan merasai kesannya.

Untuk makluman, produk tersebut masih lagi belum mempunyai nama glamournya, sekiranya anda mempunyai pendapat / cadangan akan nama yang bersesuaian bagi product tersebut, silalah salurkan cadangan anda di ruangan komen di bawah petikan ini.

untuk pasaran semasa, ianya dipasarkan dengan harga rm12. walau bagaimanapun, pada masa akan datang insyaallah saya akan keluarkannya didalam beberapa variasi kuantiti.

untuk yang ingin menjadi agen, sila hubungi saya (sukor 019 4735696)

3 comments:

  1. mmmm.. ada 1 soklan ni. x de label ka produk ni.. boleh poolish dashboard je ke???

    ReplyDelete
  2. Product nie masih pilot run...so masih belum ada label...even masih mencari nama yg sesuai utk product nie,

    silicon wax ini amat sesuai untuk mengilatkan peralatan yang berasaskan kulit dan getah.

    ReplyDelete
  3. kat kl/selangor mana nak dapat product nie ye

    ReplyDelete