Generated image

Untuk keterangan lanjut,

Thursday, October 8, 2009

sambutan pengguna terhadap produk keluaran muslim semakin membanggakan.


Assalamualaikum warahmatullahhiwabarakatuh,

Alhamdullillah, bersyukur ke hadrat ilahi kita masih lagi dipertemukan di sini, dalam suasana yang aman harmoni tanpa sebarang bencana alam dan juga peperangan, kita juga bersyukur kerana dapat menjalankan ibadah berpuasa di bulan ramadhan dan juga merayakan aidilfitri dengan aman tenteram.

kepada seluruh pelanggan keluaran syukur dan juga penyokong barang keluaran muslim amnya, saya sekai lagi ingin mengambil kesempatan di bulan yang baik ini untuk mengucapkan selamat menyambut hari raya, teruskanlah niat murni anda untuk terus menyahut seruan fardhu kifayah, tanpa sambutan dan sokongan dari anda semua maka akan pupuslah golongan usahawan muslim ini.

untuk update terbaru produk keluaran syukur, alhamdullillah kami telah berjaya menambahkan lagi kawasan dan beberapa rundingan telah dibuat dengan pasaraya pasaraya berantai seperti pasaraya pokok sena, pasaraya hafifah dan sebagainya.

Alhamdullillah nampak gaya sabun pencuci pinggan mangkuk telah menjadi pilihan untuk pengguna muslim bagi mencuci pinggan mangkuk mereka, ini dapat dirasai oleh kami dengan graf jualan yang semakin melonjak naik sehinggakan kami terpaksa menambah kapasiti pembuatan bagi memenuhi keperluan semasa.

insayaallah, seiring dengan maklumbalas pengguna, akan kami tambah variasi warna didalam produk sabun thoharah.

dikesempatan ini, syabas juga di ucapkan kepada anda semua kerana terus menyokong produk keluaran muslim, setelah beberapa pemantauan dibuat, dilihat beberapa produk berjenama dimalaysia telah menurunkan harga, ini dipercayai kerana graf jualan mereka semakin menurun.

Jika dahulu pengguna terpaksa mendapatkan sebuah produk berjenama(cecair pencuci pinggan S#######) dengan harga rm6.20 (di sesetengah tempat), namun kini pengguna boleh mendapatinya dengan harga hanya rm4.60(disesetengah tempat).

Oleh yang demikian, saya ingin menyeru kepada anda semua, teruskanlah menyokong produk keluaran muslim bagi menjana ekonomi kita bersama, moga dengan hasil keuntungan perniagaan kami, akan dapat kami gunakan untuk mengembangkan lagi perniagaan bagi memenuhi tuntutan fardhu kifayah disamping menyalurkan kepada golongan yang memerlukan sesuai dengan tuntutan agama kita.

Kepada pengguna baru, marilah kita bergabung bersama didalam menyahut seruan fardhu kifayah ini.

marilah kita memberikan sokongan kepada produk keluaran/yang diusahakan oleh usahawan muslim.



Sabun pencuci pinggan mangkuk thoharah, rm3.8 seliter.

sekian dari saya untuk anda semua,

selamat hari raya, maaf zahir dan batin.

ikhlas dari
sukor abdullah,
pencaktari enterprise
0194735696
www.muslimsproduct.blogspot.com




No comments:

Post a Comment