Generated image

Untuk keterangan lanjut,

Tuesday, December 15, 2009

lanjutan posting promosi produk di menara alor setar part1

alhamdulillah....

terima kasih kepada semua rakan yang menghantar email susulan mengenai produk produk keluaran kami seperti sabun pencuci pinggan thoharah, pelembut pakaian syukur dan juga ideal slim.

terima kasih yang tak terhingga juga diucapkan kepada yang berminat untuk memberikan sokongan dengan membuat tempahan kepada kami. Oleh kerana ramai yang menanyakan keterangan lanjut mengenai produk ideal slim, di sini saya terangkan sekali lagi dengan lebih detail.

sebagai pengenalan,
produk ideal slim ini adalah yang pertamanya yang menggunakan "patch" di malaysia (correct me if im wrong).

inovasi terbaru produk yg berasaskan herba ini adalah hasil usahasama dengan syarikat di luar negara,

produk ini amat bersesuai sekali untuk digunakan kerana tidak perlu dimakan, tentu sekali tiada kesan sampingan seperti muntah, cirit birit, keracunan makanan, gastrik, sakit perut dan juga masaalah kurang enak untuk dimakan seperti produk produk slimming yang lain.

disamping kelebihan kerana tiada kesan sampingan, ideal slim juga berupaya menunjukkan kesan walau dengan sekali memakainya, pemakainya akan dapat melihat lendiran lemak keluar di serap oleh slimming patch ini walau baru memakainya x sampai sejam.(x percaya? jom! cuba beli sekeping dan cuba dahulu...)

di samping itu, selain menyerap lemak, ideal slim juga menyerap lebihan toksid dalam badan.(2 in 1 ).

saya yakin, dengan pasaran yang amat meluas di malaysia (produk ini masih tiada saingan), dengan harga yang serendah rm70 untuk harga pasaran, ideal slim mampu memberi saingan yg hebat kepada produk produk slimming terkenal yang lain.

di samping di negara malaysia, produk ini juga mendapat sambutan di luar negara, kelebihan harganya yang semurah rm70 (bayangkan jika di jual di barat , berapakah harga produk ini setelah ditukar ke matawang mereka? tentu teramat murah kan bagi mereka) telah menjadi satu daya menarik yang amat hebat sekali.

kepada bakal agen ideal slim, ini ada peluang baik, seiring dengan seruan kerajaan, kita boleh pasarkan produk produk kita hingga ke luar negara /seluruh dunia.

sebagai sebuah produk menguruskan badan yang mementingkan ciri ciri keselamatan, produk kami telah diiktiraf oleh kementerian kesihatan malaysia.

kepada yang berminat untuk menjadi agen jualan kami, sila emailkan ke sukor_pencaktari@yahoo.com.my

sekian,

semoga ekonomi muslim akan terus berkembang maju!

harga pasaran:RM70 sekotak

assalamualaikum,

sukor Abdullah
www.muslimsproduct.blogspot.com
0194735696

No comments:

Post a Comment