Generated image

Untuk keterangan lanjut,

Tuesday, December 15, 2009

mencari pengeluar botol plastik

assalamualaikum,

saya nak mohon jasa baik semua rakan dan taulan, saya sedang mencari botol plastik yang bersesuai untuk dibuat packaging beberapa produk saya seperti berikut;

1. Fabric softener untuk seliter dan 2 liter (design yang ala ala softlan atau seumpanya dengannya)
2. liquid detergent utk 3 liter dan 5 liter (design ala ala dynamo atau seumpamanya)
3. liquid bleach(clorox) untuk seliter (design ala ala clorox atau seumpamanya)
4. sabun pencuci pinggan thoharah untuk 5 liter. (design macam botol sos 5 liter atau seumpama dengannya)

demi untuk memberikan harga yang murah kepada pengguna, saya lebih berminat untuk membeli direct dari kilang kilang(seeloknya kilang dari muslim).

kepada yang mempunyai maklumat, saya amat berharap jika anda boleh berikan maklumat tersebut kepada saya dengan secepat yang mungkin.

buat masa sekarang saya telah menemui sebuah kilang yang mengeluarkan botol botol tersebut namun masih kiv.

terima kasih diucapkan kepada anda semua kerana sudi meluangkan masa membaca email dari saya, segala pertolongan didahulukan dengan ucapan ribuan terima kasih,

semoga allah membalas jasa baik yg anda berikan...

assalamualaikum,

sukor abdullah
pencaktari enterprise
0194735696

No comments:

Post a Comment