Generated image

Untuk keterangan lanjut,

Thursday, September 3, 2009

Pelembut pakaian keluaran syukur


Cecair pelembut pakaian syukur 10 liter
cecair pelembut pakaian syukur 5 liter( diatas sedikit masaalah, kandungan utk 5 liter tidak dikeluarkan lagi).

Alhamdulillah,
Satu lagi tuntutan fardhu kifayah telah dilaksanakan.....

Syarikat kami telah berjaya mengeluarkan softener untuk pakaian setanding kualitinya dengan jenama jenama gah yang telah lama berada di pasaran.

Buat permulaan, kami mengeluarkan softener berbau lavender.
Untuk makluman, softener ini berfungsi untuk melembutkan pakaian disamping membantu memanjangkan jangka hayat pakaian kita di samping memberikan bauan yang menyegarkan.

buat permulaan, softener ini akan dijual kepada pengusaha pengusaha dobi muslim yang berminat. Walau bagaimanapun, kepada orang perseorangan yang berminat mencuba, anda boleh membelinya dengan harga hanya rm3 seliter.(telefon untuk keterangan lanjut)

pesanan bolehlah dibuat melalui penghantaran email ke sukor_pencaktari@yahoo.com.my atau menghubungi saya di talian: 019 4735696.

kepada sesiapa yang mempunyai kenalan yang membuka pusat dobi, usaha anda untuk menyebarkan berita ini amatlah dialukan dan diucapkan ribuan terima kasih.

Seiring dengan kempen menjana ekonomi muslim, kepada sesiapa yang berminat, saya juga amat mengalukan anda yang berminat menjual produk ini dengan anda sendiri.

marilah kita bersama berkempen menjana ekonomi muslim.


regards,
Sukor Abdullah
managing director.
pencak tari enterprise
019 473 5696

No comments:

Post a Comment