Generated image

Untuk keterangan lanjut,

Thursday, December 24, 2009

testimonials

Zuera ideal slim




RM 70
Kegunaan

- Membakar, menyerap dan membuang lemak
- Membantu meningkatkan metabolisma dan menyahtoksin
- Menguatkan tenaga
- Membantu mengurangkan kesakitan, sakit kepala dan keletihan
- Mengurangkan tekanan
- Melegakan sakit tumit & sakit lutut

Indications

- Fat burner, absorbent and eliminator
- Helps to improve metabolism, excretion and detoxification
- May increase energy level
- Reduces aches, headaches, pains and tiredness
- Relieves stress
- Reduces pain due to arthritis

Testimonials
Pn Rosilah, Selangor. Tel: 013-3319788
Sejak mengamalkan IdealSlim selama beberapa minggu, berat badan saya turun sebanyak 8kg. Alhamdulillah, selain berat badan yang berkurangan, sistem pembuangan juga lancar tanpa masalah sembelit lagi. Haid saya yang tidak teratur & selalunya sedikit sebelum ini juga kini teratur & banyak. Badan juga terasa ringan & selesa.

Pn Hashita, P.Pinang. Tel: 04-5759137
Saya mengalami masalah sakit kaki akibat dihempap benda berat. Telah bermacam-macam ubat penahan sakit telah saya cuba. Tetapi hanya bertahan sementara. Setelah diperkenalkan dengan IdealSlim, saya pada mulanya sekadar ingin mencuba tanpa menaruh harapan tinggi. Setelah memakai IdealSlim selama 2 malam berturut-turut, alhamdulillah sakit kaki saya beransur pulih. Selepas malam ketiga, sakit kaki saya terus hilang. Badan saya juga sekarang senang berpeluh dan saya berasa sihat. Saya juga telah dapat memakai baju-baju lama saya. Saya akan terus menggunakan IdealSlim untuk mendapatkan berat badan idaman saya.

Pn Ummi, Kedah. Tel: 019-4574341
Saya menggunakan IdealSlim dengan tujuan untuk mengempiskan perut. Selepas memakai IdealSlim selama beberapa hari, berat saya sudah turun 2 kg. Ukurlilit pinggang saya juga menurun. Masalah sakit tumit saya juga hilang.

1 comment:

  1. Dimana stokis bagi produk slimIdeal di kawasan Sarawak kerana saya ingin mencuba Detox Slimming Patch....Jika tiada stokis bagaimana untuk membeli melalui pos dan berapakah pula kos bagi produk tersebut termasuk harga pos.

    ReplyDelete