Generated image

Untuk keterangan lanjut,

Saturday, July 4, 2009

Bantu membantulah sesama kita.

Assalamualaikum,
Didalam konteks mencari rezeki, bidang perniagaan adalah bidang yang paling sesuai / patut diterokai. Ianya memang diakui oleh billionaire billionaire seluruh dunia....malah nabi junjungan kita Nabi Muhamad swt juga dahulunya adalah seorang bisnessman.(peniaga)

Lantaran itu, Saya dengan ini ingin menyeru kepada anda semua untuk cuba berjinak jinak memulakan perniagaan, biarlah dari kecil kecilan dahulu dan insyaallah, dengan berkat kesabaran anda akan pasti berjaya.

kepada yang berminat untuk memulakan perniagaan tetapi tidak tahu bagaimana hendak memulakannya....jangan malu..sila hubungi saya untuk kita bebincang dengan lebih lanjut. Saya mempunyai ramai kenalan yang hebat didalam perniagaan mereka dan amat komited untuk membantu anda semua bagi menjayakan kempen menjana ekonomi muslim.

untuk pengetahuan anda sekalian, saya pun adalah usahawan hasil dari didikan dan dorongan mereka semua.

bersama ini, saya sertakan keratan email salah seorang dari sahabat saya. Untuk makluman, beliau sekarang adalah pengeluar kicap berasaskan kelapa, sos,mayonis, cendawan dan bermacam lagi. Seperti yang anda baca di keratan dibawah....beliau sangat komited untuk membantu anda semua.

bukalah mata..aktifkanlah minda...lihatlah disekeliling anda...berapa ramaikah rakan rakan seumur malah yang lebih muda dari anda tetapi telah jauh maju kehadapan meninggalkan anda didalam konteks perniagaan. janganlah tunggu pada ketika anda telah kehilangan pekerjaan baru untuk belajar berniaga kerana pada ketika itu...berbagai masaalah yang akan timbul.....

tepuk dada..tanyalah iman........kepada yang ingin maju bersama kami....sila hubungi saya untuk diaturkan perbincangan yang lebih serius....apa..? berapa kena bayar untuk bantuan ini......jangan risau..cukuplah sekadar berdoa agar kita semua mendapat kejayaan dan keberkatan didalam perniagaan...insyaallah...

_____________________________________________________________________________________



Salam semua.
Hari tu saya dah beli mesin utk hancurkan daging, tapi tak berkesempatan
lagi nak gunakan..rasanya elok saya ajarkan kepada orang lain dan orang
tersebut dah boleh memulakan, utk belajar pembuatan cheese kena tunggu pada
bulan September ini. Saya bercadang nak buat, Stall tersebut semuanya
barangan kita, dari roti sehinggalah kepada end product.

Utk sahabat nak buat gerai char keo teow, kicap utk bahan tersebut telah
sempurna formulanya dan boleh dapatkan dari saya kicapnya serta boleh
memulakan perniagaan.

Utk yg nak buka gerai nasi ayam tolong contact saya utk diajarkan rempah
nasi ayam, ayam ranggup, ayam hainam dan ayam lemon.


Utk yg ingin membuka gerai cendawan goreng sila berhubung dengan saya utk
dapatkan tepung dan cendawan.

Dan terbarunya dari maklumat haikaldema, dan tadinya saya buat analysis,
kita ada product terbaru ais krim air kelapa, iaitu isi dan air kelapa
diblended sekali, kemudian makan bersama dgn buah nau, jagung krim dan
kacang merah serta roti yg dipotong dadu, satu cup seringgit, mobility serta
mudah handle, saya tahu buatkan ais krim Cuma taka ada mesin buat masa ini,
mesin ais krim berharga RM1500..kalau sesiapa ada mesin saya nak ajarkan
buat ais krim kelapa dan nata de koko

Utk yg nak buat cendawan, bawang merah..sila berhubung dgn saya, utk masa
sekarang jadual waktu saya padat sangat, harap sahabat sahabat memahami
namun jgn risau selagi hayat dikandung badan saya setia bersama WK

Wassalam.
Wahab

______________________________________________________________________________________

Kami hanya serius kepada anda yang serius memikirkan bagaimana untuk keluar dari kepompong kemiskinan/kesederhanaan....oleh yang demikian, kami hanya melayan golongan yang bersungguh sungguh sahaja....

sekian,
Sukor Abdullah
019 4735696

No comments:

Post a Comment