Generated image

Untuk keterangan lanjut,

Wednesday, July 22, 2009

CARA MELIHAT KASUT KULIT BABI

Salam,

sejak kebelakangan ini, telah banyak kes golongan muslim yang terbeli barangan kulit dari kulit babi, even wife saya sendiri telah3 kali terbeli kasut yang di perbuat dari kulit babi ini.

hasilnya, saya lebih berhati hati ketika menemani isteri tercinta ketika membeli kasut, terlanjur dengan itu, saya ingin berkongsi ilmu yang saya dapat ini dengan seluruh umat muslim bagi mengelakkan anda semua terguna barangan yang diperbuat dari kulit babi ini. semoga ada manafaatnya dan saya juga ingin menyeru kepada anda semua supaya sampaikan ilmu ini kepada rakan rakan yang lain.
________________________________________________________________________________________________
Banyak barangan kulit dipasaran terutama yang berselindung di sebalik harga murah diperbuat dari KULIT BABI. Antara barangan tersebut seperti kasut terutama kasut kanak-kanak.

Berhati-hatilah. Boleh guna panduan dibawah untuk mengenali kulit babi. Lepas tu balik check semua barangan kulit kita.





Tengok pada bintik-bintik 3 seperti segitiga.

No comments:

Post a Comment